در این بخش از پنل بیمر، سوپروایزرها میتونن وضعیت قرارداد کاربران زیرمجموعه خودشون رو مدیریت و پیگیری کنن. در صفحه قرارداد کاربران، لیست کامل کاربران به همراه اطلاعات هویتی شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و شماره پیگیری قرارداد نمایش داده میشه. ستون وضعیت، مرحله فعلی هر قرارداد رو مشخص میکنه. قراردادهایی که فعال شدهاند و قراردادهایی که هنوز در انتظار بارگذاری مدارک هستند. سوپروایزرها میتونن با استفاده از بخش جستجو، کاربران زیرمجموعه رو سریعتر پیدا کنن و روند تکمیل مدارک و فعالسازی قراردادها رو پیگیری کنن. این بخش به سوپروایزرها کمک میکنه کنترل بهتری روی وضعیت قرارداد کاربران زیرمجموعه داشته باشن و فرآیند فعالسازی رو سریعتر پیش ببرن.
در بخش قرارداد من، میتونید وضعیت کامل اعتبار قرارداد خودتون رو ببینید.
در قسمت جزئیات اعتبار، اطلاعاتی مثل اعتبار باقیمانده، اعتبار مصرفشده، مجموع ضمانتها و کل اعتبار دریافتی نمایش داده میشه :

